Prawo podatkowe

Kancelaria Adwokacka Białystok, Zambrów M. Fidura, P. Świetlicki, B. Witkiewicz udziela porad prawnych z dziedziny prawa podatkowego oraz reprezentuje swych Klientów w postępowaniach podatkowych, kontrolnych i karno-skarbowych.

Prawo podatkowe regulowane jest w szczególności przepisami Konstytucji RP z dnia 2 kwietnia 1997 roku oraz ustawy z dnia 15 stycznia 2005 roku - Ordynacja podatkowa. Prawo podatkowe jako ogół przepisów reguluje zasady powstawania, ustalania oraz wygasania zobowiązań podatkowych oraz obowiązki podatników, płatników i inkasentów poszczególnych podatków.

W ramach swojej działalności Kancelaria oferuje reprezentację klientów w postępowaniu przed organami skarbowymi, ale również prowadzenie negocjacji z Urzędem Skarbowym,a nadto kompleksowe doradztwo w zakresie postępowania podatkowego, w tym dotyczącego podatku akcyzowego, dochodowego (od osób fizycznych i prawnych), od towarów i usług, czynności cywilnoprawnych, od spadków i darowizn, od nieruchomości, rolnego oraz leśnego.

Adwokaci z naszej kancelarii świadczą pomoc prawną w zakresie:

• Odwołań od decyzji podatkowych, celnych
  • Kontroli podatkowej
  • Kontroli celnej
  • Interpretacji podatkowych
  • Odwołań od interpretacji podatkowych
  • Skarg na decyzje podatkowe
  • Reprezentacji przed sądami (WSA, NSA)
  • Cen transferowych
  • Zajęcia, zatrzymania towarów
  • Składów celnych
  • Procedur celnych
  • Podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych,
  • Podatku od towarów i usług (VAT)
  • Międzynarodowego prawa podatkowego (zapobieganie podwójnemu opodatkowaniu)
  • Przygotowanie zeznań i deklaracji podatkowych
  • Oceny prawidłowości rozliczeń podatkowych

Aby zapewnić naszym klientom kompleksową obsługę w zakresie prawa podatkowego, współpracujemy z Kancelarią Doradcy Podatkowego Jerzy Kuprianowicz.